Dringende problemen? Onze helpdesk kan u zonder oponthoud verder helpen! Desgewenst nemen onze medewerkers de besturing over en lossen wij het probleem zo spoedig mogelijk op!

Een ticketsysteem zorgt voor de correcte opvolging per incident en niet per gesprek.

Onze helpdesk is toegankelijk voor al onze klanten van maandag tot vrijdag ; 8:30-12:00 en 13:00-17:00 uur.

Voor onze contractuele klanten is de helpdesk toegankelijk van maandag tot vrijdag ; doorlopend van 7:00 - 18:00 uur.

  • Communicatie via mail naar support@office-it.be
  • Telefonisch op 014 94 60 06.

Let op: afhankelijk van de gekozen formule kunnen er kosten aan verbonden zijn.

OFFICE IT: Your Cloud & Managed Services Provider

Support

Lammerdries Zuid 17D
2250 Olen

014 94 60 03 | 012 46 60 03

Sales - Nieuw kantoor

Armand Segerslei 118
2640 Mortsel

03 446 60 03

Maatschappelijke zetel

Buizerdlaan 20
2100 Deurne

Contacteer ons

Remote Support

Cookies laten u deze website vlot gebruiken. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens. Meer informatie