Ons nieuw boekjaar 2019 begint voor ons al op 1 oktober en gaat dit jaar samen met een aantal ingrijpende administratieve wijzigingen.
Wij schakelen dan over naar Autotask, een IT Business Management platform volledig ontwikkeld voor bedrijven zoals het onze. Deze overstap brengt uiteraard een aantal wijzigingen en verbeteringen mee:
Het pakket communiceert met onze monitoring en zal bij een storing automatisch tickets maken. Daarnaast staan wij op basis van uw onderhoudscontract in verbinding met de meeste van onze toeleveranciers zodat we bij iedere calamiteit onmiddellijk de juiste actie kunnen plannen.
Het mailverkeer zal sterk beperkt worden. Iedere medewerker beschikt via zijn eigen dashboard in één oogopslag over een duidelijk overzicht van alle niet afgewerkte items of de stand van zaken.
In de loop van 2019 zullen wij tevens ook een portaalsite beschikbaar stellen voor onze klanten waarin u uw eigen tickets kan opvolgen, vragen kan stellen en documenten raadplegen. Facturen gaan we kunnen bundelen zodat u op het einde van de maand nog slechts 1 document ontvangt.
Ongetwijfeld spelen we hiermee in op de nieuwste trends en we zijn er dan ook van overtuigd dat dit op termijn onze dienstverlening nog verder zal verbeteren.
Tenslotte wordt alles in “the cloud” gekoppeld met Exact boekhouding. Zo stappen we ook hier uit onze vertrouwde omgeving.
Momenteel werken we aan de transitie. Mochten er zich toch nog fouten voordoen in de omzetting dan vragen wij u bij deze het nodige begrip. Wij volgen het nauwgezet op en staan uiteraard steeds open voor uw opmerkingen.
Office-IT - cloud & managed service provider
Lammerdries Zuid 17D
2250 Olen
014 94 60 03 | 012 46 60 03
Armand Segerslei 118
2640 Mortsel
03 446 60 03